Recents in Beach

Header Ads

Numara Paneli ile Para Kazanmak - Taktikler


numara

Numara Paneli Nedir?
Öncelikle numarapanelini bilmeyenler için kısa bir özet geçeyim. Numara paneli'nde siz yayıncı olarak çalışıyorsunuz herhangi bir siteden, fake hesaptan ya da kız iseniz kendi hesabınızdan abazalara yönelik paylaşımlar yapıyorsunuz. Abazalar numaranızı istediğinizde Numara Paneli'nden gelen 00 ile başlayan numaraları aratıyorsunuz. Bu konuşma da abazalar erot2k konu hakkında konuşurken siz de dakika başı 0,50 TL ile 0,55 TL (03.10.2017 güncel fiyat) arası para alıyorsunuz. İlginizi çekdiyse http://www.ivr.com.tr/?ref=y4zK0M8ItLUFAA adresinden kayıt olabilirsiniz.


--Taktikler--
1. Bir kıza teklif vermek
Önce fake kız instagram hesabı oluşturun. Özellikle ben çıplak fotoğraf isteyenler için tanınmayan p*rn* yıldızlarının fake hesabını kuruyorum. Sakın açıklama kısmına ya da paylaşımlara numara paneli'nden aldığınız numarayı eklemeyin. İlk önce 100-200 takipçi kasın. Nasıl kasacağınızı öğrenmek için buraya tıkla. Takipçileriniz tamamen organik ve +18 paylaşım yapanlardan olsun. Hesabı kurduktan sonra fake olmayan bir hesap bulun. 

Dikkat edin eğer 00 gibi numara atarsa veya paylaşımlarda vs. var ise onu eleyin. +18 paylaşım yapan gerçek bir kız bulun. Siz bulmasanız gelecektir kendileri. İlk başta para kazanmak ister misin gibi konuşmalar yapın bulduğunuz kişi ile. Eğer kabul ederse deyin ki "2K takipçisi olanlar alabiliyor ben de eski hesabımdan aldım. Eğer hızlı kazanmak istiyorsan şu numarayı abazalara arat ben de siteye senin ne kadar iyi olduğunu kanıtlayayım kazanç ücreti dakikası 1 lira gibi değişiyor.Kendisi bunu çok büyük ihtimal ile kabul edecektir. Ederse numarayı verin 1-2 gün sonra "performansını beğendim şimdi yönetime bildirdim. Biraz daha arat numarayı daha hızlı onaylanır.Aynen bunu deyin. 

Bunu da dedikten sonra bunlar gerçek kişiler oldukları için +18 canlı yayın yaparken numaraları dağıtacaklardır. Bu sayede de siz de kazanacaksınız. Kişiye kaç gün sonra onaylanılacağını vs. söylemeyin. 1 Hafta sonra onaylanmadı ne yazık ki ya da al site bu http://numarapaneli.com şeklinde vicdanınıza göre mesaj atın. 

Siteye Kaydol ; http://www.ivr.com.tr/?ref=y4zK0M8ItLUFAA

Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. sa admin ben bu taktiği tam anlamadım ğrenciyim bana destek olurmusn

    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007241824604&ref=bookmarks
    https://www.instagram.com/cem_kara58/?hl=tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabikide kardeşim olabilirim. İnstagram hesabım @onurkeskinq

      Sil